امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://amozeshworld.cloob24.com
0
http://s9.picofile.com/file/8300943342/photo_2017_07_18_23_40_02.jpg
آموزش و پژوهش زیربنای آینده ما هستند. توسعه‌ی آموزش، علوم و تحقیقات توسط وزارت آموزش و پژوهش یکی از مهم‌ترین مشارکت‌ها در تضمین برتری کشورمان است.
در نتیجه، ما معتقدیم که آموزش‌های پیش از مدرسه برای کودکان بسیار ضروری است و اگر کودک تحت این آموزش‌ها قرار نگیرد، احتمالاً در مدرسه با مشکلات مختلفی مواجه خواهد شد.
کلیه کارشناسان نظام آموزشی آلمان نقش تفاوت‌های فردی را در توانایی افراد عملاً تأیید کرده‌اند. روش‌های آموزشی متفاوت در نظام آموزشی آلمان انعکاسی است از این باور اجتماعی و سیاسی که توانایی فردی و هوش در همه افراد یکسان نیست. جداسازی پیش‌داورانه دانش‌آموزان و فرستادن آنان به مدارس مختلف از این تفکر نشأت می‌گیرد که یک جامعه برای دستیابی به موفقیت و پیشرفت به نخبگان تحصیل‌کرده و نیروی کار ماهر نیاز داشته و نیازهای آموزشی این دو گروه کاملاً با یکدیگر متفاوت است. اغلب دانش‌آموزان باید تحت آموزش عملی قرار گیرند که سبب می‌شود به عنوان قشر مولد در جامعه فعالیت کنند. بر این اساس، بهترین و باهوش‌ترین دانش‌آموزان باید براساس روشی منظم بر پایه رشته‌های کلیدی و مهم تئوریک تعلیم یافته، تفکر منطقی را بیاموزند، سؤال بپرسند و برای حل مشکلات به‌طور مستقیم عمل نمایند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه